Velkommen til Arkivarforeningen

Arkivarforeningen er en fagpolitisk forening i Forskerforbundet. Vi har medlemmer som arbeider i kulturverninstitusjoner og med dokumentforvaltning i offentlige og private virksomheter.

OVERVIEW

The website arkivarforeningen.no currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have crawled nineteen pages within the domain arkivarforeningen.no and found thirty-two websites linking to arkivarforeningen.no.

ARKIVARFORENINGEN.NO TRAFFIC

The website arkivarforeningen.no has seen diverging amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for arkivarforeningen.no

Traffic ranking (by month) for arkivarforeningen.no

Traffic ranking by day of the week for arkivarforeningen.no

LINKS TO ARKIVARFORENINGEN.NO

Arkivarer uten grenser

Saklisten til årsmøtet er nå klar. Vi håper vi ser mange av medlemmene våre på Gabels hus i Oslo 13. Inkalling til årsmøte i Arkivarer uten Grenser. Alle medlemmer er invitert til årsmøte i Arkivarer uten grenser. Saker som medlemmene ønsker å fremme må være styret i hende senest fredag 16. Endelig sakliste vil bli gjort tilgjengelig to uker før årsmøtet.

WHAT DOES ARKIVARFORENINGEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of arkivarforeningen.no Mobile Screenshot of arkivarforeningen.no Tablet Screenshot of arkivarforeningen.no

ARKIVARFORENINGEN.NO SERVER

I observed that a single page on arkivarforeningen.no took five hundred and sixty-three milliseconds to stream. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider arkivarforeningen.no not secure.
194.242.11.18

We identified that this website is using the Apache/2 operating system.

Velkommen til Arkivarforeningen

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website arkivarforeningen.no has the following on the site, "Hva er en arkivar? Kommentarer er skrudd av for Arkivarforeningens reisestipend." I analyzed that the webpage also said " Kommentarer er skrudd av for Fellesseminar for fagpolitiske foreninger." They also stated " Kommentarer er skrudd av for Rapport fra Roma. Arkivarforeningen holdt sitt årlige seminar for styret og lokalgruppelederne 28. Vi legger ut referatet fra turen hvor det fremgår at vi var i møte med den italienske arkivarforeningen, det ital."

SEE OTHER DOMAINS

Its Bug Art, man!

Scrapbooking Goodies, part 3. Scrapbooking Goodies, part 2. Scrapbooking Goodies, part 1. Ok, this is how I look in my head! Its Bug Art, man! Scrapbooking Goodies, part 3. I usually leave cards blank so I can hand-write a greeting. Scrapbooking Goodies, part 2.

Arkivbloggen

Humanisten Nansen på utstilling i Bulgaria. Av Eva Beck, Den norske ambassaden i Sofia. Den12 desember åpnet ambassadør Tove Skarstein en utstilling om Fridtjof Nansen i Sofia. Det bulgarske riksarkivet har mye materiale om den berømte nordmannen i sine gjemmer. Det er egentlig ikke så rart. I Bulgaria er Nansen mer kjent som humanist enn polforsker. I 1920 ba Folkeforbundet Nansen om å ta ansvaret for at rundt 450 000 krigsfanger, hovedsakelig fra Sibir og Sørøst-Europa.

Arkivcentrum Dalarna - Välkommen

Välkommen att komma och forska på Arkivcentrum. Arkivcentrum visade kartor och ritningar för Föreningen Kultur och Miljö i Falun.

Arkivcentrum Nord - ACN

Finns på Kusthöjden i Härnösand och består av flera samverkande arkivinstitutioner. Här finns det arkiv från statliga och kommunala myndigheter, näringsliv, föreningsliv och även enskilda arkivbildare. Auml;r en webbsida med syftet att tillgängliggöra och tillhandahålla information om skog och skogsbruk för att ge möjlighet till skoglig forskning ur ett brett perspektiv.